Disco i tunnelbanan blir något oförglömligt

Igår kväll var jag på disco i Kungsträdgårdens avstängda tunnelbanestation. Det var det häftigaste discot jag varit på! Det var alkoholfritt för ungdomar mellan femton och nitton år. Kostade endast 120 kronor, det var sååå värt det!
När man kom ner för rulltrappan fanns det ett dansgolv där. Det var sånt coolt ljus överallt! Om man fortsatte lite längre bort, på perrongen, fanns ett till dansgolv med bar och mingelställen. En tunnelbana stod på spåret. I den första delen av tunnelbanan var det garderob, mitten var det dansgolv (där inne) och längre bort mot slutet var det vip-rum. Tjejerna jag var där med hade köpt vip-biljett och kunde därför lösenordet för att komma in där. Förbi perrongen fanns det ytterligare ett dansgolv med house och techno. Det var så grymt! På väggen fanns det ett vattenfall och typ som en ränna för att vattnet kunde rinna ner, där på stod jag och sara och dansade hela kvällen. Därifrån kunde vi se alla som var där!
Detta måste vara den roligaste kvällen på länge! Nu har jag något att berätta för mina barnbarn! :)





ser du oss sara? Det gör jag!

Igårkväll sprang jag och sara till tunnelbanan för att inte missa den. Vi kom när det var sju minuter kvar tills den skulle gå. Men när det stod att det bara var två minuter kvar, ändrade det så att det var tolv minuter kvar tills nästa tåg skulle komma. Därför missade vi sista bussen ut till vaxholm. Så saras kusin Lucas kom och hämtade oss i danderyd. Om du ser detta Lucas måste jag säga att du är toppen! Vi svängde förbi donken på vägen och tog varsin hamburgare. När vi kom fram somnade vi skönt men vaknade klockan sju av två busfrön. Vi har nämligen varit barnvakter hela dagen idag så nu är jag helt slut!
ching

Kommentarer
Postat av: ALI

ballt! :O :)

2009-08-13 @ 23:30:31
Postat av: Anonym

klaryt jag ser oss hahha

2009-08-13 @ 23:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0