en vecka går fort.. det är bara elva kvar till sommarlovet

vad är det som gör att tiden går så fort?
Den här veckan (förra) har jag färgat mina ögonfransar och ögonbryn, kollat på massa filmer, ätit på restaurang, umgåtts med familj och vänner, tittat på DH, varit i kyrkan, pluggat massor och kollat på treornas projektarbeten. Kan faktiskt rekomendera Vapiano (restaurangen jag var på) den ligger precis vid tunnelbanan i gamlastan. Det är en italiensk resturang med pizza och pasta. Jag åt världens godaste jordgubbspanacotta där. Du måste åka dit bara för att smaka den! Puss






världens godaste efterrätt!!!!!


Kommentarer
Postat av: alibaba

GÖTT :)

2010-03-22 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0