Överraskning

Idag har jag varit hemma hos min kusin som fyllde två år, fick massa god mat så att jag knappt kunde ställa mig upp från stolen. hihi. Bilder under kvällen kommer upp imorgon.
Senare under kvällen åkte jag hem till min pojkvän och umgicks. Nu sitter jag i mel's säng. Vi ska snart sussa, för klockan halv nio ska vi hoppa upp för imorgon ska vi åka till Solna och gå på en djurmässa. Jag ska nämligen köpa ett djur. Vilket djur det är avslöjar jag imorgon. Kan du gissa?


Mamma vet inte om, hon är i Åre med jobbet. Blir en rolig överraskning. hihihiihiiii

Kommentarer
Postat av: alicia

tror fortfarande på minigris!

2010-01-30 @ 20:16:11
Postat av: melica

fel! :)

2010-01-30 @ 21:56:52
Postat av: m@

men M@mma läser ju din blogg .. knasfia ;)

pussselipussss

Ledtråd:

den kan inte krypa ... bara hasa.. ;D

2010-01-31 @ 13:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0