jag vill skrika in våren

Igår fyllde Melicas bror Sam femton år. Vi firade honom med tårta och kladdiskaka, MUMS! Sov hemma hos Mel sedan, vi somnade till 27 Dresses. Idag i skolan har jag jobbat hårt, men det har varit jobbigt att titta på saker så jag har försökt att blunda så ofta jag kunnat. Hade glasögon hela dagen igår, men hade tänkt att använda linser idag. När jag öppnade linsetuiet så fanns det bara en lins där imorse så jag ringde mamma. Hon sa att mina linser var slut men att hon hittade en lins med en sämre styrka.. Jag var desperat så jag tog den. När jag kom hem mådde jag dåligt så jag gick och la mig. Sov i två timmar.
Jag har inte så mycket mer att säga än att jag vill att det ska bli sommar nu. Om det inte är lite vår inom en månad, flyttar jag ifrån det här kalla, mörka landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0