helg vecka ett

Det kändes skönt att börja på fredagen så att man kunde vända tillbaka dygnet. Hade aldrig orkat gå en hel vecka direkt. Fredagen var en kulig dag också. Började med kursen webbdesign och den verkar superkul!
I fredags kväll gick jag hem till Linnea. Tjejmiddag med nachos i ugnen och lets dance gjorde kvällen mysig :) Igår på morgonen åkte jag in till stan med mel, hennes mamma och ali. Mel piercade navlen sedan tog vi en titt i Täby Centrum. När vi kom till Vallentuna gick jag hem till Robert ett tag och sedan hem för att städa mitt rum. Fick inte mycket gjort därinne eftersom Mel kom och sov över hos mig. Vi installerade the sims 2 som jag inte spelat på länge. Satt uppe till halv fem framför datorn. Det där med att vända på dygnet går inte sådär super.. hihi
Imorse sjöng Åt bullar, tårta och kärleksmums idag så jag nästan sprack. Nu ska jag försöka sussa så jag orkar en hel vecka i skolan.
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0