vilken är din favoriträtt?

När man var liten fick man alltid höra att allas favoritmaträtt var tacos. Jag åt tacos i fredags, och det är väl inget jättespeciellt. Visst är det gott, men det är iallafall inte mig favorit. Jag frågade farmor igår vilken maträtt som är hennes favorit och hon hade svårt och bestämma sig. Jag med, men efter en stunds fundering kom jag fram till några som ligger högt upp på min lista.


1. Thaimat - kyckling i coconötsås med grön curry och ris.
2. Mackaroner med ostsås - någon sorts makaroner med Keldas goda kalla ostsås.
3. Pastabolognes - Smala långa spagettisar med köttfärsås och ett glas iskallt vatten.

Kommentarer
Postat av: alicia

Det ska vra iskall cola till spagetti bolognes :)

2010-02-09 @ 21:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0