hei febern

Vilken otur man kan ha! Jag pluggade i flera timmar igår inför naturkunskapsprovet som jag skulle haft idag. Mådde dåligt, men pluggade iallafall. När jag vaknade imorse var jag sjuk. Då känns det som att jag kunde skitit i att plugga och gjort det på lovet istället, för omprovstillfället är efter lovet. men det är väl skönt att jag slipper plugga på lovet..
Något som också var bra att vara sjuk idag är att jag har kunnat ta lite dagsfoton till min portfolio i skolan. För högre betyg ska man förbättra och jobba mer med sina bilder. Jag har taggit motljuskompensations och siluettbilder idag. Plus några där jag jobbat med skärpedjup och frysning.
Idag har slussen för individuellavalen också öppnat. Jag, som går media och valt att inte läsa språk, har 350 p i indval för tvåan och trean. Jag har bestämt mig för att läsa Fotografisk bild B och C och Scenisk Produktion. Fotografisk bild B är 100p, Fotografisk bild C är 200p och Scensisk Produktion är 100p. Jag läser alltså 50p för mycket, men jag ska prata med syv imorgon för att se ifall det är okej.
Ser framemot de individuellavalen varje måndag framöver! Hela dagar med fotooo!!!!

Nu ska jag laga lite food och titta på en film. Puss!

jag igååår..

Kommentarer
Postat av: alicia

söööt!!!!



Åh juste de har öppnat nu! :D då ska jag gå in och fixa det :)

2010-02-23 @ 20:21:21
Postat av: lydia

gulle <3

2010-02-23 @ 23:14:35
URL: http://lydiaslife.blogg.se/
Postat av: Amanda

Cute girl!

2010-02-25 @ 23:44:54
URL: http://liftitup.blogg.se/
Postat av: Jasmine

töt jennifer :)

2010-09-03 @ 23:15:29
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0