måndag, tisdag, onsdag, skola, skola, helg, helg

Min sista lediga dag är snart över.
igår var jag hemma hos Robert. När han skulle på träning åkte jag hem och Melica kom hit. Vi drack energidryck, åt twix och spelade tvspel. Efter det tittade vi på film och sussade sött i mitt rum.
Idag har jag varit duktig och städat min garderob. woohoo! Åkte till kyrkan sen, sjöng på mässan tillsammans med Hedvig, sen umgicks jag lite med alla sku-rävar i Stefansgården.
Nu ska jag läsa lite bok och mysa ner under täcket. Puss!


Kommentarer
Postat av: amanda

jättesöt bild på dig jennifer!:)

2010-02-10 @ 22:47:02
URL: http://wouldwelietoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså du är så sjukt lik Lauren Conrad! :)

2010-03-17 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0