fem veckor kvar

Var det någon mer än jag som var på fotomässan i helgen? Jag tycker att den var toppen! Hoppas på att jag får stå på gymnasiemässan denna vecka och locka till mig gulliga elever till min skola. hihi. men jag tror att det är fullt, så jag får locka nittifyrorna på öppethus som är snart. Täby Enskilda är en toppen skola för alla som vill gå media och är intresserade av foto. Men för de som vill gå Sam har jag hört att det inte är lika nice.
Min syster har pysslat till sig en egen ljusstake, så det är lite julstämning känner jag.
Prövade luciakronan i skolan idag, blev ganska lövig av den, men det var lite skoj. Jag ska nämligen vara min skolas Lucia i år. Lite pirrigt är det allt.
Jag är helt blöt just nu. Har simmat och livräddat Lydia på idrotten idag. Alla tjejer blev så glada när killarna blev klara så fort så att de slapp bli uttittade. Är inte det sjukt? haha.
Nu ska jag laga lite middag och plugga. Sen ska jag till kyrkan ikväll, som varje onsdag :)

VAD ARG JAG BLIR PÅ MIG SJÄLV! SKULLE PRECIS LÄGGA IN MASSA FINA BILDER. SÅ RÅKADE JAG RADERA ALLA FRÅN MIN KAMERA. SNART GRÅTER JAG!!!!!!! :'(

Kommentarer
Postat av: Carro

Du vet väl att vi 93:or är de sista som går Media linjen ;)

2009-11-20 @ 11:51:00
URL: http://saybyebye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0