tiden rinner iväg

åh gud! veckan går så fort. Har haft massor av prov och så den här veckan. Biologinationella höll på i två och en halv timme, och det är ett till biologiprov kvar. Var hemma hos farmor i veckan. Fick goda pannkakor och prövade balklänningen som hon sytt till mig. Den satt perfekt! Jag blev så glad. Var inne i stan med syster min igår och köpte skor, en liten brosch och ett par örhängen att ha på balen. Bara två veckor kvar!
Idag har jag städat mitt rum, så att det är fint och rent inför helgen för då kommer det besök hit. min bror fyller 18. Sedan gick jag hem till Melica och tittade på två Desperate Housewifesavsnitt, men det är två till som jag har missat. Får inte glömma bort att titta på dom. Nu sitter jag och äter lite.
Imorgon ska jag åka på utflyckt med min klass. Vi ska åka till Långholmen och besöka Bellmanmuséet. Hoppas det blir trevligt.
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0