har du haft det kul ikväll?

ja, jag har iallafall haft kul ikväll! När jag kom hem till emil och grabbarna tittade vi på fotbollen. Efter det körde vi sanning eller konsekvens med snurrande flaskan. Jag och åtta grabbar.. Emil, Axel, Axel, Christoffer, Ludvig, Johan, Gustav och Emanuel. Det var skoj! Men efter ett tag, när det började bli lite segt, sjöng vi singstar istället. Vi avslutade kvällen med försök av tjuvringning, men det blev inget.
Nu kom jag precis hem. Ska titta på en film och äntligen sooooova!
ching

Kommentarer
Postat av: amanda

Sv: det finns ju så många anledningar till att vara glad :D

Men jag började nyss sjunga i en kör som heter sjung nu och putte nelsson, pianist från så ska det låta är körledare tillsammans med en annan ''känd'' pianist eller vad han är. Nåväl, det är väl ca 1000 pers i kören och sedan finns det en solistgrupp. Dit var jag på audition förrut och gick vidare. Där är det väl runt 45 pers. Och efter solistövningen gick jag fram till Putte och snackade lite. du förstår, vi har solister till våran konsert och de blir uttagna från solistgruppen. Och då sa Putte till mig att han och Anders hade pratat om mig och att de egentligen ville ha ett solo på MIG! jag blev helt till mig eftersom det verkligen finns sjukt många grymma solister. Och precis innan det hade Putte sagt att det verkligen bara är de bästa som får göra solon på konserterna. Men han sa att om de inte kunde fixa något den här terminen, så skulle jag säkerligen få ett nästa termin. Jag är så glad, konserterna är liksom i Konserthuset för flera tusentals personer. hihi, väldigt osammanhängande text men men ;)

Pussssss

2009-05-06 @ 14:18:59
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0