dagarna går fort, blir det något gjort?

vaknade bredvid en trött fröken Lisa imorse. Klädde på mig kläder, skrev en lapp och satte mig i bilen till norrtälje. Kom fram i spöregn. Köpte en cykel på aktion, en fin röd gammal hoj. Cyklade i regnet hem till farmor. Böt om och gick ut på stan ett tag. Köpte pärlor, tänker göra ett armband. Åt på restaurang. Köpte en tröja. Gick hem till farmor och åt efterrätt, rabarber- och jordgubbspaj med vaniljsås och en annan god kaka. Sedan somnade jag på farmors säng. Bankade in cyklarna i bilen och körde förbi Flygfyren på väg hem. Nu sitter jag här och väntar på Lisa. Tänkte hoppa in i duschen först.

ching

Kommentarer
Postat av: sofie

brukar också åka förbi flygfyren ibland ^^ :)

2009-05-23 @ 22:06:02
Postat av: jasminoono

hahah låter som att du haft en händelserik dag ;) OFTA du köpte en cykel på aktion xD du är bara föör skön snygging ;)

puss

2009-05-24 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0