mums!

Igår var jag i stan med mammi och isabelle. Hittade ett par tuffa glasögon som jag tänker köpa. Sedan tog vi lite fika på Sandy's, som blev min middag.


Jag är kär i Sandy's kyckling- och curryröramacka!!!!!!

Igår somnade jag runt nio.
Idag vaknade jag och mådde inte sådär väldans bra. Men jag gick till skolan runt tio bara för att vara med på redovisningen på engelskan, redovisningen för yearbooken. Men när jag kom dit så mådde jag inte så bra så jag sa ingenting. Undra vad Märta tyckte om det?
Efter skolan åkte jag och Sara hem till mig. Efter någon timme satte jag mig i bilen till Stinsen och tittade lite i affärer. Köpte en päronglass och konstigtnog en bikini, trots att det är långt kvar tills sommarn är här. Men jag tyckte att den var så söt!
När jag kom hem stresspackade jag ihop mina saker och åkte till kyrkan. Efter mässan umgicks jag med mina vänner i sku;s nya studio med massor av roliga saker. Nu sitter jag hemma hos Sara och ska snart titta på filmen "the notebook" och sleepa lite. Imorgon fyller ju min lilla pudding sexton år.
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0