ibland är det bättre att inte pröva

jag har under en lång tid tyckt att det har sett så otroligt mysit ut när två människor sitter i tjockstickade tröjor, en halsduk och en varm kopp te i handen. Det låter så mysigt. Det är inte bara mysigt, utan också väligt trevligt. Just nu sitter jag i denhär situationen då jag ska ha intagningsprov imorgon bitti, börjar känna nervösitet, är sjuk och känner sig sådär knasig i halsen. Vad vore inte bättre med en kopp te då? Jo, jag prövade precis en. Men fy tusan vad äckligt det är! Jag kan inte förstå hur folk kan dricka det. Det som ser ut mysigt ut blev från mysigt till äckligt för mig. Synd tycker jag. Det är inte många saker jag ångrat i mitt liv, men dethär är nog en av dem sakerna, skulle aldrig ha prövat. Har förstört den mysiga känslan.
nu måste jag verkligen öva på mina texter, jag kan dom inte ens.

ching

Kommentarer
Postat av: petra

te med honung och mjölk är sjukt gott :)

2009-03-11 @ 22:22:08
URL: http://lukaspodolski.blogg.se/
Postat av: karoline

det var som mig. Jag har också alltid haft den känslan men aldrig tyckt om te. Förutom ett. Det är Söderte. Men du mååste ha mjölk i. Tro mig det är skiit gott och du måste prova du kommer inte ångra dig! :D <3

2009-03-12 @ 11:10:03
Postat av: Annika

jag håller helt med, te är verkligen inte gott! ;)

2009-03-12 @ 14:01:36
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0