har du ätit våfflor idag?

ja, idag hade vi ju nationella i engelska. Det gick faktist riktigt bra. Inte vad jag hade förväntat mig precis. Efter det tittade vi på film. När jag kom hem sov jag i tre timmar på min säng med en filt över mig och katten på magen.
När jag vaknade duschade jag och tog en promenix till kyrkan. Skönt, men kallt. Efter mässan spelade jag gitarr, sjöng, mös och åt våfflor, eftersom det är våffeldagen idag! Jag åt två stora våfflor med sylt och bär på, super goda!
Efter lite sku gick jag hem till en kompis och mös. Och nu sitter jag här, ruffsig i frillan med hemkunskapsböckerna bredvid mig. Måste plugga. Har prov imorgon.
image326 image327
bilder från förra våren, jannica
ching 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0