den korta dagen

Idag började vi med nästan tre timmars nationellaprov i engelska? Det gick väl sådär. Sedan gick jag, med två vänner nämligen Jannica och Julia, till Bällstabergskolan och lånade deras skolsyster, för vår skolsyster jobbar inte på fredagar. Jag gick dit för att plåstra om mina sår jag har på ryggen och benen från igår. Idag har jag massor med blåmärken som gör väldans ont. När vi kom tillbaka hade lektionen redan börjat. Då tittade vi på film. Därefter gick vi och åt, sedan fick alla gå hem. Så nu sitter jag här i mitt rum och planerar att städa lite, för snart kommer farmor. Men först... lite bra musik!


Kommentarer
Postat av: Jullan

Usch det var inga vacks sår du fått :( hoppas det inte gör så ont så länge till <3

2009-03-13 @ 14:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0