raparN nummer ett!

oj, hei vänner! jag har inte bloggat på ett tag nu.
undertiden har jag hunnit med massor, som tillexempel:
- bakat kokosbollar utan margarin
- kollat på desperate housewives som vanligt
- suttit skakandes framför tv på hide and seek
- lämnat in min mopped på lagning
- ätit massor med glasspinnar
- spelat the sims tre, och gjort sara och matin (som gubbar assåååå)
- delat ut varor till folk som har köpt av mig, hihi
- tittat på fotbollsmatch
- badat och solat på skavlöten
- stått i regnet när resten av klassen har gjort kopertest på idrotten
- haft nationella i matte
- har gjort ett nutidskryss med frågor från hela högstadiet
- cyklat, massor

idag har jag gått i skolan, men ingen vanlig dag. Det började med att vi städade lite i vårt klassrum och våra lådor. Sedan arbetade jag, och fem tjejer till, med våran yearbook som äntligen blev klar idag!
därfter skrev vi en låt till lärarna (om lärarna) som vi ska sjunga på skolavslutningen. Beställde mat, alla beställde pizza förut jag som beställde hamburgare. Sedan käkade vi tillsammans på golvet och hade raptävling. Därefter tittade vi på film. Vi såg Ciao Bella.
Nu redigerar jag och Melica vår spanienresa-film. Den kommer att bli toppen! Vi har precis valt alla låtar som ska vara med.


ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0