är du hemma till åtta, bitch?

Det enda vi gjorde i skolan idag, som har med skolarbete att göra, var att räka multiplikation på fem minuter. Skönt! Om tre dagar har jag sommarlov. Blandade känslor dära. Skönt med lov, och att börja i gymnasiet och ny klass. men tråkigt att sluta i klassen jag går i nu, för det finns flera i klassen jag aldrig kommer att träffa mer.
Idag hämtade jag ut min fina moppe som varit på lagning på grund av olyckan från i höstas. ikväll tittade jag och melica på våra favoritprogram, nämligen paris bff-program (ironi) och desperate housewives. Innan lagade vi mat och gjorde gelé som blir morgondagens efterrätt.
Nu sitter vi i melicas rum och funderar på vilken film vi ska titta på.
sov gott!

ching

Kommentarer
Postat av: madde

hmmm... den där bilden ser bekant ut.

2009-06-10 @ 17:49:35
URL: http://maddekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0