Varför alltid jag?

Så där tänker säkert en miljard tjejer i världen..
men varför börjar jag alltid blöda näsblod? Blödde näsblod när jag var liten. sedan blödde jag inte på måååånga år, tillsdess Sara slog mig på näsan på lektionen. Sedan dess har jag blött näsblod ofta. idag kom det bara liksom, hade inte ens gjort någonting. Det är lustigt det där..
 
men gud var min nos ser stor ut! haha
Kvällen idag började med en mysig middag tillsammans med familjen och pojkvännen (men han åt inte, för han hade redan ätit). Sedan tittade vi på en film, nämligen Min Stora Kärlek. Den är så skoj!
Nu ska jag lägga mig och titta på en till rulle med mami. Imorgon ska jag gå upp tidigt och gå till doktorn hade jag tänkt.
ching

Kommentarer
Postat av: schara

det var ju inte då! det var ju när jag råkade dra lite i din näsa som det bara forsade ur! minns du inte det nen? :) och sen var det ett långt uppehåll och dnär du var förkyld blödde både du och dina syskon mitt i natten sa du ju och det var då du ty alltid började blöda. Ser du, jag har koll :)

I dag ska jag berätta en historia för dig :)

2009-01-19 @ 07:49:45
URL: http://scharadenrara.blogg.se/
Postat av: eheeehe

vissa blöder när dom har virus i kroppen! :)

2009-01-19 @ 08:14:57
Postat av: Anonym

Hej Liten!



Visste du att Ludde blödde näsblod jättemycket när han var yngre. Det händer fortfarande ibland. Jag tror faktiskt farmor oxå har haft problem med det.

Kanske ärftligt!!??

2009-01-19 @ 22:09:25
Postat av: Anonym

Hej Liten!



Visste du att Ludde blödde näsblod jättemycket när han var yngre. Det händer fortfarande ibland. Jag tror faktiskt farmor oxå har haft problem med det.

Kanske ärftligt!!??

2009-01-19 @ 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0