idagidagidagidagidagidagidagidagidag

Pluggade. Satte på mig varma kläder. Tog en promenad till Centrum. Tog ut pengar. Satte mig på tåget. Visade mitt busskort. Gick igenom tunnelbanespärrarna. Gick på röda linjen. Hoppade av vid Gamla Stan. Gick på gröna lijen. Hoppade av vid Sandsborg. Gick till mammas jobb. Hjälpte handikapade mami (som har ont i sin hand) med hennes jobb. Gick till tunnelbanan. Hoppade av vid t-centralen. Gick in på Åhléns. Kollade rean. Gick ut. Gick in på hm. Gick ut. Gick inte på monki. Tog allt fint i handen. Gick till provrummet. Prövade kläderna. Köpte en kjol och ett linne. Gick ut. Gick in på mq. Gick ut. Gick till tunnelbanan. Gick på gröna linjen. Hoppade av i t-centralen. Gick på röda linjen. Hoppade av i tekniska. Gick ut i kylan. Väntade på bussen. Hoppade på buss 608. Satte mig. Lyssnade på musik med mamma. Gick av i Centrum. Gick till bilen. Frös ihjäl. Satte mig i bilen. Åkte hem. Åt middag, kyckling och pasta. Fick ont i magen. Stter vid datorn.


    

när vi kom tillbaka hade det snöat!!!!!


Kommentarer
Postat av: schara

DU gick mycket!!! :)

2009-01-19 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0