losigosi

Till största delen, senaste tiden, av mitt liv har gått åt pluggande och stress. Har aldrig riktigt kännt det där sköna och stillsamma som just nu. Jag ligger hemma i mitt rum och myser med min älskade kissekatt. Jag har inget plugg att tänka på och ingen annan än oss två.
Idag har vår skola haft profildagar. Men eftersom jag går i det nionde grundskolåret så fick jag inte ha någon profildag. Vi övade istället inför nationellaprov i matte. Men det gick faktist otroligt bra! Det var inte så svårt. Vi övade på huvudräkning. Nu hade jag tänkt skriva ut min gymnasielapp och be mamma skriva på den när hon kommer hem. Då ska jag och mammi även åka till kista galleri och hämta ut en ny tv.

ching


Kommentarer
Postat av: Maria

vad ska du söka för gymnasie? :)

2009-02-13 @ 19:04:15
URL: http://ghalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0