Kungsberget

Otippat! Händer det inte alltid något när man åker skidor? Jag hör iallafall nästan aldrig någon som inte gnäller på bussen hem. Förra året var det offpisten och i år var det ryggont. Jag åkte i backarna tillsammans med min mamma och mina vänner. Sedan blev de trötta och satte sig i värmestugan för att ta det lugnt. Men jag, som alltid har överskottsenergi, fortsatte att åka. Jag åkte ensam. När jag hade åkt några backar kände jag mig redo för att åka på Snowparken (backen med alla gupp). Till en början gick det ganska bra, men sen ramlade jag och föll rätt ner på ryggen. Skadade mig som bara den. Idag känns det värre. Känns som om jag skulle ha ett stort blåmärke över hela ryggen. Ajdå, Jennifer!



men jag hade det trevligt iallafall!
ching

Kommentarer
Postat av: felicia

åh, vad härligt det ser ut! :)

2009-02-19 @ 22:22:15
URL: http://algotdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0