Fredag den trettonde


Jo, med de här tre töntarna umgicks jag med igår. Detta är Alicia:
Madeleine:

Melica:

Det började med en lång mattedag, som faktist gick jättebra. Kom fram till att om jag hade varit nittitvåa hade jag fått mvg på nationella. Kanon ju! Efter den långa mattedagen gick jag med Alicia, Madde och Melica till ica och köpte hallon. Sen gick vi hem till Madde och lagade smulpaj med hallon. Mums....
Efter vi ätit tog jag bussen till Norrtälje och sov över hos farmor med syster Isabelle.




Den smakade lite för mycket smör bara. men det var god :)


ching

Kommentarer
Postat av: madde

smörpaj, hihi ^^

2009-02-15 @ 16:12:05
URL: http://maddekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0