direkt från Gustavs kök

tjenare!
jag befinner mig just nu i Gustavs fina kök. Vi ska nämligen laga lite food så att våra hungriga magar kan sluta kurra. Johan står och proppar i sig ett par pommesfrittes och Gustav pratar i telefon. Själv står man och tittar ut på de fina småfåglarna utomhus.
Vi filosofera över vad vi kan laga för mat. Tror att det blir spagetti med massa frikadelli! hihi
Till efterrätt (om vi orkar sånt) ska vi baka något fint bakverk. Ikväll ska vi till kyrkan. Nu ska jag nog ta och gå till killarna som ser ut att leka följa john!
ching

Kommentarer
Postat av: Amanda

åååh, jag skulle också till kyrkan men sen så kan man inte ta sig till träningen så lätt därifrån =/

2009-02-25 @ 18:53:51
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha, tok

2009-02-27 @ 17:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0