jasså! här är man med om många grejer..

har haft ont i huvudet idag, så jag stannade hemma från skolan. Efter lite middag och en film, piggade jag till mig och tog en springtur med lite musik i öronen. Sprang långt.
På vägen hem gick jag förbi Saras hus för att hämta min plattång så jag kan platta mitt hår imorgonbitti. Då tog jag även med mig hennes mamma på en promenad hemmåt.
När vi gick igenom skogen, samma skog där jag träffade på kronhjortarna (som jag trodde var renar), träffade vi på fyra rådjur. De tittade på oss och aktade från vägen så vi kunde gå förbi. Vi hade hjärtat i halsen, munnen hängandes på bröstet och stirrande ögon. Men förbi kom vi. Försökte filma på Annas (saras mamma) mobil, men det var för svart.
Nu ska jag titta på Desperate Housewives.

ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0