det lät fint när alla sjöng

igår vaknade jag tidigt. det var så skönt så jag kunde inte motstå en stund i solen på morgonen. Efter någon timme åkte jag till Norrtälje, till farmor. Vi gick ut på något som hette kärleksudden och åt lite fika. Det blev bullar och sant. Mums! När vi kom hem till farmor sedan serverades det middag. Vi fick fleskkarré med potatismos, rabarberpaj och god sallad.


På kvällen träffade jag johan. Vi gick till en grillplats där vi träffade tjugo andra. Där satt vi och grillade marshmallows, sjöng och spelade gitarr. Skitmysigt! Tacktack mina vänner.
Johan sov här, vi tittade på film.
ching

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du någon pojkvän? :)

2009-04-13 @ 19:59:48
Postat av: jen

nopp :)

2009-04-13 @ 20:38:54
URL: http://iens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0