Vad har du för tankar?

pluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggplugg
pluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggplugg
pluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggplugg
pluggpluggpluggpluggplugg.. plugga är det enda jag gör om dagarna känns det som!

Idag har jag iallafall haft studiedag och jag har sovit hemma hos Jannica tillsammans med Julia och Sara. Jag har också varit på kyrkmässa idag. Idag firade Vallentunakyrka 810 år så det var en lite speciell mässa idag. Något jag irriterar mig så fruktansvärt mycket på är att prästen som hade halva gudstjänsten idag säger "Jesos Kristos" vilket låter helt fel. Han heter för det första Jesus, men sen kan man ju säga Kristi eller Kristus, men inte Kristos!
aja, sedan gick jag till stefansgården och målade min egen mugg. Den blev otroligt misslyckad, men spelar roll.. för vad gör det om hundra år?
Nu sitter jag här med massor av tankar i huvudet. Några tankar är om hur jag ska presentera min låt på svenskan imorgon. Jag ska presentera "Fill me in" med Craig David. Och några tankar är om vilken film jag ska välja att se på ikväll. För nu hade jag tänkt att sova. Men först tänkte jag bara säga att jag har världens gulligaste pojkvän.
Tack för att du ville ta del av mina tankar.
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0