Norrtälje är fint

usch, usch och åter usch. I natt drömde jag nog över femton mardrömmar. Även fast jag var så där halv vaken kände jag det obehagliga. Det var från läskiga ljud till att jag föll. Hoppas jag inte gör det i natt igen!
Imorse gick vi ut och gick längst vattnet och tittade på båtarna. Då var det inte många grader, därför hade jag en tjock jacka, mössa, halsduk och vantar. Efter promenaden pluggade jag matte, sedan gick jag och farmor ut på stan. Jag köpte en ny kjol från hm med blommor på, riktigt tjusig! Nu har vi fikat och snart tänke jag titta på en serie från datorn som jag missade förra veckan.

Igår hyrde jag och farmor film från tvn. Visste inte att man kunde göra det. Är det något nytt eller är jag lite senare i utvecklingen? Det är ju kanonbra att kunna göra så om man inte orkar gå ner och hyra film. Billit var det också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det har väll funnits länge att man kan göra de? ;p

2008-10-28 @ 16:39:48
Postat av: schara

jag tror att du är lite sen i utvecklingen Jen :)

2008-10-28 @ 16:51:43
URL: http://scharadenrara.blogg.se/
Postat av: lisa

vi kunde det för nått år sen så det har nog funnits länge:)

2008-10-28 @ 17:13:33
Postat av: sofie

jag tycker också att det är jätte fint i norrtälje :D

2008-10-28 @ 19:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0