farväl

HÖSTLOV! Idag var sista dagen innan höstlovet. Och eftersom det är helgen innan halloweenhelgen så tänkte mattanterna skoja till det idag, så de lade spindlar i drickan och karamellfärg i pastan så pastan blev lila, därför var det många som inte åt luch idag.

dåliga mobilbilder, men den är faktist lila.
Igår fick jag praoplats på Ica, vilket känns väldigt skönt för då kanske jag kan få sommarjobb där med. Nu har jag precis ätit middag tillsammans med Christoffer, mamma och farmor. Snart ska farmor skjutsa mamma och bror min till Arlanda där de tar flyget till Phuket.
Kvällen ska tillbringas med film och tända ljus.

ching


Kommentarer
Postat av: karoline

vilken ica ska du praoa på? :D <3

2008-10-24 @ 18:05:22
Postat av: ludde

ååh growse

2008-10-24 @ 18:11:13
URL: http://stskinkan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag ska praoa på Ica i Arninge :)

2008-10-24 @ 18:46:52
URL: http://iens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0