Exotic Thrill

Hej alla söta människor!
Idag har jag faktiskt varit i skolan, trots min feber som går upp och ner som en bergochdalbana. Idag och imorgon är det inga vanliga dagar i skolan, utan profildagar. Jag har haft HLR (dvs hjärt- och lungräddning). I min grupp har vi gått igenom hur ett hjärta är uppbyggt, prövat att göra HRL på en docka vid namn mini-anne, pratat om droger och, någonting som inte jag gjorde dårå, disikerat ett hjärta.
På vägen hem från skolan hoppade jag av i Vallentuna Centrum, köpte mig en Fanta och promenerade till kyrkan. Vid kyrkan hälsade jag på papi och hämtade min mobil som jag glömde igår. Sedan promenerade jag hem. Skön promenad var det. Frisk luft, men lite för grått ute. Gammal höst är det värsta jag vet, ny höst är iallafall fint med alla fina färger.
Nu ska jag lägga mig på soffan och sova lite, hihi.




ching


Kommentarer
Postat av: madde

Haha, jag var inte så duktig på HLR, stackars mini-anne..

2008-10-09 @ 18:52:09
URL: http://maddekdahl.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hihi, hon dig säkert bara! :)

2008-10-09 @ 19:14:47
URL: http://iens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0