Hejhopp!

Farfars begravning igår var jättefin. Det var såklart jobbigt, och hela kroppen blev påverkad, men det var så fint! Efter begravningen i det fina lilla kapellet åkte vi till Åseda (tror jag att det hette) och åt mat. Det var trevligt. När allt var klart åkte jag hem och packade min väska. Sedan kom Anita och farmor och hämtade mig och så sov jag hemma hos farmor i Norrtälje.
När jag vaknade imorse åt vi först frukost. Sedan gick vi ut och gick. Det var så skönt, trots att det var kyligt utomhus. Jag och Anita gick in i kyrkan och tände ljus för farfar, sedan gick vi hem. Vi åt tortelinies och köttfärspaj till lunch. Och nu sitter jag här hemma och väntar på att tiden ska gå fortare.
Jag väntar på att Emma ska komma hit, på att Sara ska komma hit, på att ludvig ska komma hem från Göteborg och på att det ska bli kväll då jag ska gå hem till Christoffer.


Kommentarer
Postat av: Faster Hellen

Såstaholm hette det fina stället vi var på efter farfars begravning.

kram till dig

2008-10-28 @ 22:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0