funderingar och tankar kring livet

Tänk vad livet har gått fort! Om du tänker tillbaka från så långt du minns varenda liten sak som hänt så är det kanske bara några sekunder sedan. Sen kommer man bara ihåg snuttar av sitt liv. Livet går som en offpistbacke, upp och ner, hej och vilt. Ibland kan man ha ett sånt bra humör så att man har lust att hoppa till månen, ibland kan man vara så arg så att man skulle kunna steka ett ägg på pannan, ibland är man så ledsen så att man skulle kunna fylla ett badkar med tårar, ibland vet man inte vad man ska göra därför går man och gömmer sig.
Just nu sitter jag ensam i mitt rum och funderar över var världen tar slut. Men den måste vara oändlig, det finns inget slut! .. så den tanken raderar vi ur min hjärna.
Nej, nu tänker jag väcka mamma och fråga om hon har lust att gå ut och gå med mig för jag behöver frisk luft.
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0