vantar och mössa är vad som behövs

Men yeah! Just nu sitter jag och pluggar engelska, så jag slipper göra det imorgon. Ikväll ska jag gå på konsert med Acke, EMiL och Luddizz. Vi ska se på en konsert på Kulturama, som en av våra vänner, Jessica, ska vara med i.
Är hemma vid tolv-halv ett, då ska jag nog bara gå och lägga mig och sova.

Blir nästan deprimerad av all snö. Det slutar ju aldrig att snöa! Just nu är det bara irriterande. Man kan ju inte direkt göra sig snygg i håret eller gå tunt klädd. Nej, nu är det ju typ täckisar och skidglasögon som gäller, det är ju inte så snyggt. Suck säger jag bara!

ching


Kommentarer
Postat av: Wowoah Mozungo

Men do, ja skiter i fulständit i den däre. Put yor finger in the ashol! wowowowowoah yeah yeah yeah

KENYA RUL THE WOLDR! fifan jag behöver monaskur vafanculo, skänk lite pengar är du esnäll!?

MVHÅ

wawawawa yippie yo yippie yey WOWOAH

2008-11-24 @ 21:20:59
Postat av: alicia

neeeee snö är ju skitmysigt! :O

2008-11-24 @ 21:21:57
Postat av: alicia

wowoah måste vara afrikan! visste du förrresten att mozungo betyder "jävla viting" ?

2008-11-25 @ 13:23:30
Postat av: Jennifer

hahhaha, hade jag ingen aning om!

2008-11-25 @ 15:42:43
URL: http://iens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0