Samhällsorienteringsprov

uschi buschi! nu kommer resten av kvällen bestå av pluggande för min del. Har prov på Buddhism och Hinduism imorgon, och det känns som jag inte kan ett piss. Inte bra Jennifer! Men det är bara att plugga. Det blir nog bra!
Det är inte så långt kvar tills jag åker till Brasilien! Mamma och Christoffer kom hem från Thailand i förrgår. Fick några klänningar och en väska. Sedan var jag och mamma och shoppade igår. Hittade massor av fina grejer på rean - Perfekt!
Idag hade jag utväcklingssamtal, det gick kanon! Men det känns ju bara så onödigt att gå dit, för man får ju nästan aldrig något nytt sagt..
Nu tänkte jag ta en skål med jordgubbsfil och crunchy. Vi hörs!

ching

Kommentarer
Postat av: Nina

Heej! :D Jag har en liten fråga bara...vart kommer den tredje jackan från på din header, de vinröda, inte den tjocka kappan utan den andra till höger!? :D

2008-11-03 @ 20:33:37
URL: http://thisisit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0