förlåt

Igår efter kyrkan sjöng jag singstar och mös. Nästa vecka ska jag och fyra andra hålla mässan i kyrkan, jag ska antagligen sjunga då. Det blir nog ruuuligt.
I tisdags tittade jag och några av mina vänner på Saw tre. Idag ska vi hyra ettan och tvåan. Och i helgen ska jag se femman på bio, jag måste bara se på fyran först! hihihi. Snart måste jag göra om min layout också, eftersom det kommer snö närsomhelst. När jag vaknade i morse var det vitt ute av frosten.
Känner att min blogg har varit rätt tråkig på sistånde eftersom den saknat bilder. Men dom kommer! Jag ska ladda min kamera nu, vilket jag inte gjort på typ en månad!
ching

Kommentarer
Postat av: schara

vaddå inga bilder!! Det finns ju GRYMT snygga bilder på dig och mig lite längre ner :):):):)

2008-11-06 @ 16:47:02
URL: http://scharadenrara.blogg.se/
Postat av: ali

du är förlåten... Men jag tycker att din blogg är jättebra även utan bilder :)

2008-11-06 @ 22:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0