jag är en modig fegis

åååh, tänk att man måste ta steg i livet ibland som känns så jobbiga. Jag tyckte det kändes jobbigt att ringa ica och säga att jag fått en annan praktikplats, men nu är det gjort! Samma sak med matteprovet, nu är det gjort! Det gick sketabra på både matten och SO:n igår.
Idag började vi med matteprovet, sedan hade vi engelska då vi pratade om hur vi ska lägga upp resten av terminens planering. Vi fick välja och det vi kom fram till var att vi ska ha prov v.48 sedan ska vi läsa en engelsk bok och göra ett project. Inga fler engelskläxor heller! wiiiiieeeeee
Efter engelskan hade vi språkval då vi tittade på pippi långstrump på spanska - skitkul! Sista lektionen var idrott. Då spelade jag volleyboll.
Igår på idrotten kom jag, Alicia, Melica och Madeleine på en ny sport. Den heter Bad-basket. Det är en blandning mellan badminton och basket. Man använder sig av en badmintonboll och racket. Sedan ska man skjuta mål i basketkorgen. Man spelar lagvis och det gäller att sammarbeta! Något som är bra är ifall man var utrustad med hockeyskydd och målvaktshjälm för detta är ingen fjollsport, det är på liv och död. Och bli inte förvånad ifall någon av dina motståndare råkar peta ut ditt öga med sitt racket.
ikväll blir det kyrkan som gäller, träffa alla söta vänner och mysa i stefansgården.
ching

Kommentarer
Postat av: alicia

ååh, halleluja, du har förgyllt min dag jennifer. Jag visste inte om att vi inte skulle få mer engelska-läxor! :D

2008-11-05 @ 19:06:47
Postat av: Jennifer

hahhaha, hur kunde du missa att märta sa det?

2008-11-05 @ 21:54:55
URL: http://iens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0