Praodag 5 - Aftonbladet

Den sista dagen, fredagen, slutade jag med ett morgon jobb i Nacka. Tittade på Stjärnor på is. Tog kort på dem, sedan åkte vi tillbaka till Aftonbladet. Vi gick ut och åt lunch och köpte oss en tårta till efterätt. Det var en hallontårta med gelé på. Den var mums!
När jag gick från jobbet träffade jag upp Bryan. Jag åkte med honom till Solna och tittade på hans träning. Sedan åkte vi hem till mig och tittade på en film.


Tony Irving och hans partner Malin.

Anki och hennes partner Owe.

Josefine Sundström och partnern Johan.

Idol-Markus med hans partner Johanna.

Markus ramlar.

David och Josefine.

Jesper med sin partner Alexandraaaaaaa
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0