Praodag 4 - Aftonbladet

jiiiiiiihhuuuuuu!!!!! Idag var jag i stan klockan nio. Ställde mig i kön till HMs insläppning av designern Comme des Garςons prickiga kollektion. Det stod folk där som hade stått sedan halv sju. Insläppningen började klockan tio. Då var det kaos! Det var kul att ha kort på alla galna människorna som slet och tog kläder. Kön var enorm!
När jag kom till jobbet tittade jag igenom korten sedan gick vi på lunch. Men jag tog bara en Cola och satte mig på tvärbanan till Älvsjö där gymnasiemässan var. Där var det inte heller så lite folk. Tog några broschyrer som verkade kul, mest estet. Jag vill nog gå på ett gymnasium som inte har så lång resväg.
När vi tittat klart tog vi tunnelbanan till donken och tjockade oss. Sedan åkte jag med Bryan till Skärholmen, ett ställe jag aldrig varit på förut, för att köpa ett wax.

På vägen hem, på tunnelbanan, satte vi oss mittemot en "sovande" dam. Vi pratade om presenter, hur svårt jag tyckte att det var att komma på något. Bryan fyller nämligen år på söndag. Han berättade om presenter han givit och fått. Han nämnde att han brukade få biobiljetter av hans morbror och att det är "den bästa saken man kan få". Jag memorerade inte precis det i huvudet.. utan fortsatte att lyssna på vad han hade att säga.
När vi kommit till Tekniska Högskolan, gick damen av. Innan hon gick av gav hon mig en blick och sade: Ett tips, köp biobiljetter!
Fattade ingenting först! Bryan trodde hon sa att vi skulle köpa biljetter, och inte planka! hahaha. Men sedan fattade jag och skrattade mycket. Skrattar fortfarande. Vadå tjuvlyssna och låtsas sova? hihihihihi

Nu ska jag vila, imorgon är min sista praodag. Det känns jättetråkigt!

fick inte gå ut kön och ta kort på alla, för vakterna eftersom jag redan blivit insläppt. Men det här är början av den!

KAOS! Alla sår tätt ihop, titta hon längst fram som håller i nästan fjorton kofter för att hon inte vet vilken storlek hon ska ha, sådär var alla.

några männsikor på gymnasiemässan.

en av modellbilderna från i måndags.

ching


 


Kommentarer
Postat av: madde

Svar: Ja det förstår jag att du vill, din prao verkar ju toppen :)

2008-11-13 @ 20:43:52
URL: http://maddekdahl.blogg.se/
Postat av: maria

fyller också år på söndag! :)

2008-11-13 @ 21:40:56
URL: http://ghalet.blogg.se/
Postat av: Anonym

du missade "jävla invandrare"

2008-11-13 @ 21:54:45
Postat av: syster isabelle

gumman, du verkar ju ha det underbart pa praoen. hoppas allt gatt bra. kul att lasa din blogg.



alskar och saknar dig.

2008-11-14 @ 20:56:28
Postat av: Mattias

Du verkar ha haft en fett cool prao :) Kul det är om mamman i förra inlägget, haha. Ses på onsdag!

2008-11-14 @ 21:34:19
URL: http://fuckzor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0