Praodag 3 - Aftonbladet

hihi, när jag kom till jobbet idag hann jag bara ta av och på jackan innan jag åkte på ett jobb. Det var jättekul! Vi satte en kudde under tröjan på en reporter och låtsades att hon var gravid. Sedan åkte vi till Gallerian, ställde henne mitt i folkmängden, gömde oss och så lät vi henne stå och röka. Hon fick många dumma blickar må jag säga. Vi bad henne att fråga folk om eld, jag kan säga att det inte var någon som ville ge en gravid kvinna eld till ciggen! Hon fick till och med en STOR utskällning av en gubbe.
Efter vi fått en bra bild gick vi till Åhléns restaurang och satte oss vid ett bord och beställde lunch. En bit ifrån satt reportern (med fejkmagen) och drack vin. Plåtade några bilder på andras blickar. De här bilderna kommer att visas på Aftonbladets Wendela.
När vi kom tillbaka redigerade vi bilderna på datorn och sedan tog jag på mig min jacka och satte mig på bussen till kyrkan. Sjöng på mässan idag. Nu kom jag precis hem och är helt slut!

Juste! Det var en kille idag som trodde att jag var tio år äldre än vad jag är. Ska jag ta det som en komplimang?
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0