Praodag 2 - Aftonbladet

Idag när jag kom till jobbet läste jag tidningen och gjorde lite sudoku. Det finns en kille som också praoar där, han heter Pontus och är nittioetta. Så när han kom tillbaka från sitt uppdrag satte jag mig bredvid honom och redigerade lite bilder. Sedan plåtade jag små saker.
När jag fick lunch gick jag till mammas jobb som ligger tio minuter bor från Globen. Lagade mig nudlar och åt. Sedan gick jag tillbaka och tittade på bilder som var tagna på ett flickhem i Kenya. Jag blev så glad av att få se de hemlösa flickorna skratta av lyckliga.
När klockan var fyra frågade en kille ifall jag ville åka med honom på ett jobb. Jag svarade ja! Sedan fick jag veta att jobbet skulle vara i Vallentuna, fem minuter ifrån där jag bor. Så jag fick skjuts hem. Perfekt! Skulle sluta klockan halv åtta egentligen. Så jag var hemma fyra timmar tidigare!
När jag kom hem åt jag min andra matlåda jag hade med mig, köttfärssås med spagetti. Det var moooomsigt!
Nu ska jag träna lite, sedan ska jag ta ett varmt bad och titta på Desperate housewives!



utomhusbilder

mamma på lunchpromenaden till Globen.

jobbet igår, med markoolio, i dagens tidning.

ching

Kommentarer
Postat av: Annika

gud vad roligt det verkar vara att praoa där :)

2008-11-11 @ 21:08:32
URL: http://gulll.bilddagboken.se
Postat av: isabelle igen :)

gud vad manga fina bilder du tagit Jennifer. far du lana kamera av aftonbladet?



roliga saker verkar du haft for dig! <3

2008-11-14 @ 21:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0