lever jag?

Som hjorten till vatten så längtar jag till dig. Jag törstar efter Gud, efter levande Gud!

Det var en del av en sång jag sjöng idag. PC (prästen) ringde mig idag och frågade om jag kunde ställa upp att sjunga på mässan. Och det är klart jag gör.

Idag har jag haft så ont i min rygg så jag stannade hemma. Runt två gick jag och tittade på en volleybollstunering i Hjälmstaskolan. Vår skola mot hjälmstaskolan (som var uppdelade i några lag). Vi kom två, våran lärare bjuder på glass nästa vecka plus att vi får kompledigt. Efter det gick jag hem och åt, sedan promenerade jag till kyrkan. Kom inte hem förrän nu. Efter kyrkan mös jag i stefansgården, sedan tog jag en titt hemma hos jannica på vägen hem.
Idag har jag och min pojkvän varit tillsammans i en månad, det känns så rätt!
ching

Kommentarer
Postat av: Anonym

wey tu gåu wowoah Mozungo!

2008-11-27 @ 12:42:54
Postat av: stina

Jag har en fråga till dej, blir du inte nervös när du sjunger för folk. om du inte, hur gör du?

glad för svar

2008-11-30 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0