för mycket plugg

pluuuuuggg! usch vad jag inte orkar skolan just nu. Sista veckan är jag inte i skolan, så jag har bara två veckor kvar. Under de två veckorna ska jag göra detta:
Ett engelskaprov
Ett matteprov
Ett spanskaprov
Ett SOprov
Läst en engelsk bok
Ett engelskaproject
En faktauppsats på svenskan
Ett stort NOproject med fysik, biologi, teknik och kemi.
Fatta att jag är stressad?! Om det inte ens är mer..

Idag har vi haft profildag och jag har varit på besök på Södra Latin. Där tittade vi på de estetiska inriktningarna och sedan åkte vi hem. Men det tog ett tag!

estetlärare, Ole Breimo
ching

Kommentarer
Postat av: schara

om det är någon tröst är No till efter lovet :)

2008-11-27 @ 22:15:46
URL: http://scharadenrara.blogg.se/
Postat av: Jennifer

inte ifall man vill ha dem till vinterbetyget, vilket jag vill! :/ :)

2008-11-27 @ 22:19:30
URL: http://iens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0