denna dag känns inte som den bästa

nu är jag riktigt förbannad! Har suttit hela morgonen idag och jobbat på mitt stora NO-project. Skrev fyra datasidor och har verkligen avsträngt mig och lagt ner tid. Var så otroligt nöjd med allt jag gjort.
Sedan tröck jag för att gå in på en sida som jag såg på google som handlade om smälltsystem. När jag klickade för att komma in på den sidan stängdes alla internetsidor ner och min microsoft word hängde sig. Jag blev så sur på alla folk som gör virus, men oroade mig inte mer för det eftersom jag sparat mitt arbete. När jag sedan startade om datorn fanns inget jag gjort kvar. Så nu är jag riktigt förbannad. Mitt hjärta dunkar 400 gånger per minut och min hjärna känns som om den ska sprängas när som helst. Jag hatar alla som gör virus!
Inte bara det.. somnade i soffan igår så jag vaknade klockan fem med ryggont, täppt näsa och så har jag jätteont  i halsen. ORKAR INTEEEEEE!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

får verkligen panik på sånt skit.

2008-11-30 @ 22:22:07
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/
Postat av: Sirapspung

Skaffa maaaaaaaac ! :D

2008-12-06 @ 12:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0