Tänk på allt du gör!

hej hopp!
idag har jag spelat fotbollsmatch, ätit makaroner och köttfärsås, kollat på tv, vikt kläder, åkt bil, pratat i telefon, duschat, ätit ris med kött, lyssnat på musik, sovit, kramat någon, sminkat mig, druckit äppeljuice, kollat min email, gått på toaletten, suttit vid datorn, ätit potatisbullar, varit inomhus, nästan gråtit, fått ett mail, kollat på film, städat mitt rum, lyssnat på radio, skickat sms, fått sms, pussat någon, gjort en armhävning, ringt någon, druckit cola, bäddat min säng, skrattat, varit utomhus, kollat mig i spegeln, sjungit, läst något ord, skrivit i bloggen, hittat pengar, tagit på mig mina linser och gått upp till Vallentunas idrottsplats.
okej, nu kanske det blev lite mycket. hihi. Men tänk på att det här är en väldigt liten del av allt jag har gjort idag!

Just nu gör jag allt detta:
sitter i en morgonrock, tar bort håret från ansiktet, skriver på ett svart tangentbord, kollar på min rosa mobil, håller handen på data musen, har håret uppsatt i en torban, andas, tittar hej vilt och tänker som satan.
Och kom ihåg att detta är en väldigt liten del av allt jag gör just nu!

image514
En liten bild. Den är inte tagen idag, men det är Toluse och Jannica på den :)

ching


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

haha! bra skrivet

2008-05-02 @ 23:19:10
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0