Tack gode GUD, för att du är med oss!

i morse gick jag upp vid tio-halv elva och klädde på mig fotbollskläderna. Drygt en timme senare kom Anna och Sara förbi, och hämtade upp mig. Klockan halv tolv var det samling på IP där vi tog lagfoto för fotbollen.
Lite senare på dagen tog jag och Sara tåget till täby för att köpa morsdagspresenter. När vi sedan åkte hem tog vi tåget till Vallentuna station och därifrån bussen till Sara. När vi var hemma hos Sara kom hon på att vi inte hade påsen med våra morsdagspresenter. Fort som fan tog jag och Sara moppen till centrum för att se om den var där. Och det var den! Alldeles ensam satt den där på bänken och väntade på oss.
Jag och Sara lämnade centrum, på moppen, med ett glatt skrik på vallentunas vägar.

Senare på dagen, runt halv åtta åkte vi till VåningEtt och åt middag. Jag beställde in en tallrik med pasta, kyckling och räkor. Sjukt stor, sjukt god! Det var så mycket så att jag inte kunde äta upp allt, utan fick ta med mig hem en doggibag.

Efter restaurangen tog vi moppen hem, och sedan gick vi till Maria och kollade på melodifestivalen. De som var där var Maria (såklart), Elin, Sophie, Andrea, Sara och jag. Vi hade sååå kulit ikväll.
Jag måste säga att låten som vann sög!!!!!!!! Men vi dog av skratt när vi såg den blonda skidskoåkaren med hockeyfrilla. hahhahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0