Studentskiva och annat

Det var ju då jag som tog hand om kameran igår, så det blev inga kort på mig. Synd att jag inte kan visa vad jag hade på mig. Men om jag någon dag känner mig för att klä ut mig till Super Mario så får jag väl ta en bild.
Vi hade iallafall skitkul igår, så länge det varade. Det gick så fort så.. Vi sjöng och körde ramsor. Men det var pinsamt när alla systrar skulle ställa sig upp och köra Lambo. Vi skulle dricka upp allt i glaset under tiden som de andra sjöng en låt. När de var klara skulle glaset vara tomt och vi skulle sjunga solo (alla systar samtidigt), hihi. Vi vände glaset upp och ner för att visa att glaset var tomt. Men jag som precis hade beställt en ny dricka fick alla isbiltar i håret.
Vi, Isabelles släkt och vänner, sjöng en låt som jag och mamma har gjort. Den var inte så bra och inte så lång, men den dög. Vi är inte så långa vi heller!
Den gick så här: (med bää bää vita lamms melodi)

Bell Bell, lilla Bell
Nu har du blivit stor
ja ja, kära mor
ge mig höga skor.

Studier hit och dit
Vilket jäkla slit

Nu tar hon studenten
och blir en stor elit!

Efter klockan tio var vi som är under arton tvugna att lämna lokalen och ta bussen hem. Jag var inte hemma förän tio i tolv. Då fick jag springa hem och hämta blommorna jag köpt till Linnea, som jag skulle fira på tolvslaget. Sara kom och hämtade mig på moppen hemma och vi var vid norrgåren, där vi skulle grilla, klockan 23.59. Klockan tolv sjöng alla högt till Linnea. Så fort vi var klara attakerade alla henne och kastade upp henne. En bra start på sitt liv som femtonåring!
Sedan gick allt så fort så tillslut satt jag i min soffa och kollade på film med min bror.

Min bror fyller också år idag. Han fyller sjutton. Mamma håller på att laga mat till alla gäster, som kommer klockan fem, och Isabelle en kladdkaka.
Vi var och handlade ägg tidigare idag. Min syster har nu öppnat fem, och tre av dom äggen har varit tvillingägg. Hur sjukt är inte det?
Ska städa mitt rum nu. Vi hörs!

ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0