Stadsvandring med klassen

idag har vi varit inne i stan med klassen och stadsvandrat. Vi hade så'n tur med vädret, måste jag säga. Solen skren och det var inte ett moln på himmelen.
Det vi gjorde på våran var att gå runt i stan (med karta) i olika grupper och svara på frågor. Vi började med vår vandring vid slussen och avslutade den på ett berg högt uppe, där man såg Stockholms södra och östra del! På berget åt vi lunch. Altid när jag ska åka iväg någonstans så glömmer jag något, denna gång var det besticken. Men med ett leende på läpparna och en MER apelsin i handen så fick jag tag i en gaffel. (Bilder från dagen kommer senare, för de har Sara.) 
Nu sitter jag i mitt rum och ska snart gå och ta mig ett glas iskallt vatten för att släcka törsten. Senare idag har vi fotbollsträning på Bällstaberg (konstgräs), det blir härligt. Vi hörs!
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0