idagidagidag

Redan fredag, snart helg. Bara fyra vekor kvar i skolan, bara två "jobb veckor". Det är sååå härligt. Snart sommarlov! Men det är lite konstigt att föreställa sig det när man tittar ut från fönstret och tror att det är höst. Det bara regnar och regnar.
ikväll ska jag vara utklädd till Super Mario. Jag har den perfekta outfiten. Lägger in en bild på hur jag ser ut innan jag åker ikväll.
Nu på morgonen ska jag ha engelska prov, det känns inte så bra för jag mår inte sådär fullt okej just nu. Men jag ska göra mitt bästa. Engelskan på morgonen är det enda jobbiga idag.

Skoldagen ser ut så här:
Engelska (prov)
Mellis
Musik
Idrott
Lunch
Spanska
Slöjd
ching

Kommentarer
Postat av: petra

har vi bara två jobbveckor? :O

2008-05-17 @ 12:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0