Desperate housewives

image555Varje tisdag är det något bra på tv, nämligen Desperate housewives!!!!!!!!!!!!! min älsklingsserie.
Dagens avsnitt var inte så roligt tycker jag, det var mest dystert och det hände inte så mycket.
I dagens avsnitt begravde Gabrielle sin man och fick reda på en förödande sanning om hans testamente. Lynette fick veta vad som hänt hennes familj och Idas aska strödes över en baseboll-plan. Katherine fick reda på att någon känner till hennes mörkaste hemlighet. Carlos fick en riktig fysisk utmaning. Bree flyttade in hos Susan.

Det som gjorde mig mest "OH NEJ" var Carlos fyskiska utmaning, men jag förstod det innan de sa det. Carlos är blind!
image554

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0