Wait, let me fix my hair

image366Efter två dagar med profilen i skolan är man rätt trött. Jag har pysslat och haft mig så nu vill jag sova. Idag har jag gjort en sak till min mamma som hon kommer att få i påsk så jag kan inte säga det innan, eftersom hon läser min blogg. Sen har jag gjort ett ansikte i lera och ett i silkespapper. Men sova ska jag inte göra! jag ska nämligen göra mig fin. För om ca en timme tar jag, Sara och våra mammor Angela och Anna bilen in till stan. Vi ska först äta god mat och sedan se på Melodifestivalen i globen.

Efter globen drar jag vidare till Berns och ser på konsert. Och jag ska inte se vem som helst utan Chris Brown! Det kommer att bli så jävla kul. Lääääääänggggtar tills ikväll!

skrivet: 2008-mar-14 @ 15:37

Kommentarer
Postat av: Jasmine

gud vad kul :)
btw, så är din header assnygg :D

2008-03-16 @ 16:21:05
Postat av: jen

tack så mycket :)

2008-03-16 @ 23:15:41
URL: http://iens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0